SOLIGT I SEGA SANDVIK

Furuvikssäsongen är nu igång på riktigt! Skönt att få in lite rutin och få träffa folk igen. I lördags blev det två timmar i entrén och elva timmar på spel, när jag ramlade ner i sängen vid halv ett tog det inte många sekunder innan jag sov sött. Vilken otroligt lång dag det blev. 

Idag jobbar jag i Sandvik, lika långsamt som vanligt. Men det här är mitt enda pass i Sandvik under hela juni, så jag ska inte klaga. Jag har dessutom fått sälja ett åkband, wihoo! Något att redovisa i slutet av dagen, yes! 

Ikväll ska jag dessutom få rå om familjen, fika och bio väntar. Det är nämligen pappas födelsedag idag! Hurraaaaa!

Och på torsdag åker jag och min fina till Stockholm för sommarens två semesterdagar. En natt på hotell och Filip & Fredrik i Globen, plus en massa mys såklart. Nu håller jag tummarna för fint väder!

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0