HOME SWEET HOME

Hej på er!

På svensk mark är jag nu och det känns så himla bra. Jag tackar London för de där sex månaderna, vilken underbar stad det är, men det är faktiskt sååå skönt att vara hemma i Gävle igen. Åtminstone för stunden. Jag har hunnit spendera tid med familjen, Alex, Sofia och hälsat på hos alla härliga på jobbet. Tyvärr har jag varit sjuk sedan i söndags, så har mest tagit det lugnt och jobbat på att bli frisk. Än har jag dock inte lyckats. 

Det kommer bli mindre bloggande när jag är hemma, eftersom huvudsyftet var att ni på hemmaplan skulle få följa mig där borta. Men jag ska fortsätta skriva litegrann tänkte jag!

Återkommer med ett litet avslut på min resa någon annan dag (tror jag hehe). 

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Erika Edorsson

ja jag vill fortfarande läsa ju! :(

2014-03-28 @ 19:41:34
URL: http://kalifornication.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0