INSET DAY

Igår gjorde jag mycket, men inget intressant. Jobbade på kvällen och bjöd mig och Rose på lasagne. Passade henne perfekt när den inte smakade så mycket haha. Sen hade vi filmkväll med Djungelboken på tv. Underbar film! 

Idag var det tydligen studiedag på skolan, vilket vi insåg i onsdags. Jag som hade en del planer idag, det var bara att ställa in dem. Men vi har haft en underbar dag tillsammans! Vi åkte till Myatts field, en park som hade en klätterställning i form av ett piratskepp. Lyckan i hennes ögon alltså. Där lekte vi och njöt av solen i flera timmar, innan vi åkte tillbaka. Vi köpte en macka på favvocafet och åt dem i parken utanför oss, och lekte lite till där. När vi kom hem tog vi oss en lite nap tillsammans i Rose säng, så mysigt. Hon kurade in sig i min famn och snarkade så gullig, gobit. Lekte lite här hemma sedan, innan vi gick iväg för att simma, eller snarare bada kanske. Hon kan ju faktiskt inte riktigt simma än. Pannkakor till middag och Jamies föräldrar är här på besök, så bjöd dem på lite pannkisar med. "Tastes just like the French ones", sa Peter med en flin. Frågan är ju om det är bra eller dåligt. Antar att det var bra, han åt ju flera stycken ändå. 




Nu är jag helt slut och skulle kunna somna på fläcken. Dels för att vi haft en fullspäckad dag och dels för att jag haft sådana problem med att sova den här veckan. Sover så hiiiimla dåligt. Men jag vaknade upp till en fantastisk överraskning och det gjorde verkligen min dag. 

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0