LEAVING LONDON

Nu har jag sagt ett sista hejdå till Steph och Rose, tårar tårar tårar. Det går inte att hålla sig. Om en timme kommer en taxi och hämtar upp mig för att ta mig till Paddington. Allt känns ganska bra ändå, jag ser fram emot att komma hem. Jag ser även fram emot att slippa Jamie, återigen har han gjort mig så jävla förbannad, men det är väl så vi ska avsluta vår relation till varandra också. Det är ju oftast så det sett ut under det här halvåret, jag är förbannad och han suckar och stönar åt minsta lilla. Det är nog bra att han inleder den sista timmen här med att göra mig upprörd, då är det bara lättare att lämna. Så om tolv timmar är jag i Gävle igen. Trygga, fina, lilla Gävle. Det kommer bli ett kärt återseende! 

Slänger in lite random bilder, bara för att. 








LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0