SEMLA?

Jag gymmade för första gången på två veckor igår, ingen kondition alls, bara styrka. Vad händer? Jo jag får ont i halsen igen. Vad är felet??? 
Roade mig under dagen också med att söka jobb och göra misslyckade försök till att ladda ner en film på diverse caféer. På kvällen kom Cecilia hit för att göra hemmagjorda pizzor, kolla film och prata av oss lite. Mysig lördagskväll. 

Slängde över håret och körde på en ny look i helgen

Idag har jag läst, läst och läst en massa. Blev helt fast i Johan Perssons och Martin Schibbyes bok 438 dagar. Kommer en recension av den sen någon gång! Hade Rose som en svans efter mig hela dagen, hon stod till och med och kollade på när jag borstade tänderna, hon ville bara gosa och buss hela tiden. Gullis. Åkte in till stan sen för att möta upp lite folk, men kom dit lite tidigt så hamnade inne på gap en sväng. Har aldrig handlat något där men såg att de hade rea i hela butiken, så tänkte att jag kunde kolla lite. Och jag hittade så fina saker! Inte till mig själv dock, men köpte lite fina presenter som får vara hemliga. Bra köp i alla fall! Gick sedan till Nordic bakery för att träffa Kathrin, Satu och deras kompis Caroline. Vi skulle göra ett nytt försök med semlorna, men tror ni inte de var slut då?? Kan jag bara få min förbannade semla eller? Men vi hade några trevliga timmar där i alla fall! Och nästa söndag har vi planerat att göra ett tredje försök, tredje gången gillt liksom. 
Jag hade på mig min byxdress idag, så himla awesome!! Bästa köpet. 


Tyvärr har jag ingen bild, men jag åt en jävligt spännande middag idag. Julskinka, potatismos och vitkål kokat i cherry coke. Helt seriöst. Vad är det för jäkla kombo av konstiga maträtter? Man får vara med om intressanta saker här. 

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0