SUNNY SUNDAY

Vaknade väldigt tidigt imorse och skulle då kolla vad klockan var, och jag har alltid mobilen på laddning under natten och då ligger den på sängkanten, alltid. Men när jag halvt sovande famlade efter telefonen så fanns den inte där. Kollade då efter och det var helt tomt bredvid mig, och laddaren låg ensam på golvet. Med ens blev jag klarvaken. Vafan liksom? Var kan en telefon ta vägen under natten? Blev genast klarvaken och började hysteriskt leta runt men kunde för allt i världen inte hitta den. Till slut fann jag den. I andra hörnet av sängen under täcket. Nere vid fotänden. Hur faaaaan hamnade den där är frågan? Jaja, efter det spännande uppvaknandet kunde jag inte somna om, vilket har lett till att jag är dödstrött nu. 

Jag vet att jag tjatar mycket om vädret nu, men det gör så mycket med sol och värme! Idag har det varit nitton grader ute! Kan ni förstå vad härligt!! Började dagen med några timmar på en filt ute i parken där jag bara njöt av den nästan brännande solen. Åkte sedan bort till Regent's park och spenderade flera timmar där. Vilken fantastisk park! Herregud, det var så underbart. Jag gick omkring i t-shirt och svettades i mina jeans. Hade planerat att hälsa på Cecilia på jobbet, men det var så sjukt mycket folk där så jag gav upp den tanken. Ni som är i London i sommar, ta en picknick i Regent's park, det är ett krav!
Efter det tog jag mig till Marylebone där jag mötte Carolin, Satu och Kathrin för ett tredje försök för semmelfika. Och nu fanns det! Dock avstod jag då jag redan klämt i mig två semlor i veckan, hehe. Men hade några trevliga timmar där med massa prat, och nästa söndag ses vi igen. Det har blivit en liten tradition, söndagsfika med tema Skandinavien. Mysigt! 








Nu ligger jag däckad i sängen och ska somna till en film ikväll har jag planerat. 

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0