HEMMA

De senaste veckorna har jag...

Myspluggat




Varit på kvällsutflykt med hjärtat 

Pluggat hemma hos Andrea...
...där hunden Denver envisades med att somna på mina fötter 

Haft en läskig ansiktsmask

Tentapluggat och druckit kaffe (!!)

Sett den första snön falla...

...och skyddat mig från den genom att se ut som rödluvan 





Åkt hem till Gävle och firat min stora lillebror på artonårsdagen! Samma dag överraskade vi även Elin med trerättersmiddag och en härlig kväll (vi hade tydligen så kul att det glömdes bort att ta så mycket bilder). Så himla bra tjejer det där<3


Fick också se gefle rädda allsvenska kontrakten på anrika. Hurra!!

Och sen kom vi hem igen. Och jag blev sjuk. Så i torsdags vaknade jag med feberfrossa och fick ta mig igenom ett seminarium fullproppad med alvedon, men det gick nog ganska bra ändå. Igår var jag också febrig men idag börjar det lätta, äntligen. Dock sitter halsontet i vilket är så sjukt drygt. Hatar att ha ont i halsen!! Speciellt som nu när det gör så förbannat ont och inget hjälper, det är inte okej alltså. Jaja. Håll ut. 

Igår gjorde jag en supergod fuskcheesecake till efterrätt framför idol, och det blev lite kvar=efterrätt ikväll. Mums! Och imorse hade vi en riktig mysfrukost framför nyhetsmorgon, så himla härligt! Nu hasar jag runt och städar och vilar om vartannat. Det blir en lugn dag med en promenad lite senare, så får det vara när man är sjuk!


LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0