RELAX

Vilken härlig dag jag har haft! Dagen började med en lugn frukost framför Nyhetsmorgon (älskar att vakna till liv med det på tv), ensam då Alex ganska spontant åkte hem till Gävle igår kväll och blir kvar där över helgen. Sen cyklade jag till Alexandra i regnet för att åka med henne till gustavsvik där vi mötte upp Malin, Isabelle och Andrea. Vi skulle ha en dag på relaxen! Så hiiiiimla mysigt. Massa bubblande, bastande, god mat och framförallt en hel del prat och skratt. Skratt bjöds det definitivt på när vår vm-konstsimmerska Malin skulle hålla en lektion i konstsim för oss. Herreguuuud vad svårt det var! Men roligt, vi såg mer ut som drunknande flodhästar än något annat haha. Vi åkte också lite rutschkanor vilket gjorde oss till barn igen, skönt att bara ha kul och slippa tänka på skolan och allt! Hade en mobilfri dag, så jag har tyvärr inga bilder. Kan kanske bjuda på några snygga från konstsimmet sen om jag får några skickade till mig!
Efter att ha blivit alldeles mosig och härligt trött gick jag och Alexandra ner på stan för att prova ut glasögon åt henne och kika runt lite, innan jag handlade lite mat och bussade hemåt. Fick alltså en fredagskväll för mig själv, men det gör inte så mycket. Är så trött ändå! Ätit en massa gott plock med, och kämpat med en vinflaska med kork. Vi hade tydligen ingen korkskruv, men alltså hallå. Varför inte bara ha skruvkork på fanskapet?? Så det blev vatten för mig istället. Lika bra det insåg jag sen, jag skulle ju knappast dricka upp en flaska själv. Och nu är det idol. Tycker Lisa är helt otrolig! Skickade till och med iväg en röst (jag vet, vad händer liksom?), sex kronor kunde jag ändå offra. Men snart somnar jag sött!


Förresten, galet var grått det har varit på sista tiden. Men i veckan hade vi blå himmel och sol en dag, och ååh vilken lycka! Så här såg det ut på cykelturen på väg till skolan då:





LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Härligt med relax o skratt med vänner ! Härligt att du också fick se solen ! Äntligen ! Men fasiken vad synd på flaskan vin ! Måste ju skaffa er en korkskruv . Puss påla

2014-11-29 @ 17:27:08

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0