WIIHOOOOOOO

Vilken dag jag haft! Imorse kändes allt så tungt. Jag fick för några veckor sen veta att jag kuggat på första tentan vilket var ett sådant hemskt nederlag och aldrig har jag nog varit så besviken på mig själv som då. På lördag är omtentan och den här veckan har jag kämpat med både plugg till det och även till seminariumet vi hade idag. Jg kände mig om omöjligt sämre på det jag skulle ha omtenta på och seminariumet gick inte alls bra, så humöret innan lunch var inte på topp. Så gick jag och Alexandra för att hämta ut våra gamla tentor för att kika på och jämföra med inför min omtenta, men då märker vi att nåt är fel. De har rättat den fel! Så efter mycket om och men, springandes fram och tillbaka för att hitta rätt person att prata med, visade det sig till slut att de gjort fel. Jag hade inte alls kuggat! De hade räknat fel med 4,5 poäng! Så katastrofalt dåligt av lärarna, snacka om att jag mått dålig i onödan, och framförallt pluggat en massa som jag inte behöver göra. Men det spelar ingen roll nu, för jag är SÅ lycklig över att jag klarade den! Tack o lov!


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Mathilda

Du är grym som kämpar på! Jag tror på dig, du är bäst <3

2014-11-20 @ 15:57:37
Skrivet av: Lundahl

Tjoho! Tänk på alla extra grejer du lärt dig :) Skönt att det löste sig!

2014-11-20 @ 22:15:55
Skrivet av: erkan

Men usch vad daligt av dom haha! Skont att du klarade det iallafall, du e grym!

2014-11-21 @ 04:52:02
URL: http://kalifornication.blogg.se
Skrivet av: Laila hjelte

Världens bästa !!! Så himla stolt över dej ! ❤️

2014-11-21 @ 19:23:52
Skrivet av: Laila hjelte

Världens bästa !!! Så himla stolt över dej ! ❤️

2014-11-21 @ 19:24:32

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0