AAAAALL BYYYY MYYYY SEEEEELF

Så nu är jag ensam i några dagar. Hatar det. Och jag är så himla löjlig, tycker att det är hemskt jobbigt att vara ifrån honom fastän det bara är några dagar. Men det är såklart nyttigt också, det vet jag ju egentligen! Har fått rapporter om att hans resa hem inte går helt bra, kopparstölder på spåren så det blev en betydligt längre och krångligare resa. Det ska inte vara lätt att åka tåg eller!

Hade seminarium idag, vilket nog var ett av de lättaste men knepigaste jag haft. Halvmärklig lärare bland annat, tur att det dröjer ett år eller så tills vi har henne igen. Cykelturen hem tog en halv evighet av någon anledning, vilket gjorde mig tokig. Annars går cyklandet lättare och lättare faktiskt, himla skönt! Har i eftermiddag pluggat och promenerat, och sitter nu framför halv åtta hos mig och har ätit köttbullar till middag. Så värdelöst att laga mat åt sig själv bara, då får det bli trökmat. Men sen tänkte jag slå på en film och mysa lite för mig själv i kylan. Det är så kallt här! Det är kallt i vanliga fall också men nu håller dom på att byta nåt som jag glömde namnet på precis haha, men det gör det ännu kallare i alla fall! Fyyyyyyy alltså. Jag som är så frusen av mig. 

Imorgon ska jag hem till en tjej i klassen och påbörja tentaplugget med ett gäng pluggkamrater. Det blir nog riktigt bra!

Dessutom kan jag visa er det här med, något ytterligare som jag kan skryta med när det gäller lillebror (dock har de fortfarande inte lärt sig stava hans namn, inte ok)! Visste inte att han vunnit skytteligan heller, så grattis lilleman, awesome!!



LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0