LA FAMILIA

Vilken fin helg jag haft! 
I fredags åkte jag och Malin hem till Alexandra för att plugga lite tillsammans, och det gjorde vi bra! Vid lunch gav vi oss själva ledigt några timmars intensivt pluggande och jag åkte då förbi Willys innan jag trampade hem. Städade lite och sen på kvällen kom Alexandra hit för en idolkväll! Vi åt lite brie, vindruvor och chips, kollade lite halvhjärtat på idol och pratade massor. En riktigt härlig kväll! Känns kul att lära känna nya härliga vänner!



I lördags cyklade jag till skolan en sväng, pluggade lite och fick mig samtidigt lite vardagsmotion. Sen väntade jag ivrigt på familjens ankomst! Och till slut kom de, mamma, pappa och lillebror. Så kul att se dem igen! Vi åt middag, laxpasta som jag lagade för första gången, och pratade. Fick fina blommor också, tack mami! Kändes vuxet, haha. Kändes också vuxet att de om och hälsade på mig, helt tokigt! Sen fikade vi och rådde om varandra helt enkelt!
Idag började vi dagen med en god frukost och sen gav vi oss ut på en promenad i omgivningarna, innan vi åkte in till stan för fika och shopping. Jag köpte ett par nya jeans, då mina spruckit. Är det jeansen som är för gamla eller mina lår som blivit för stora? Väljer att inte tänka ut nåt svar på det. Vid tre satte vi oss på olearys för att äta och kolla på Chelsea-Arsenal. Maten var sådär och matchen sämre än sådär. Men sällskapet var kanon såklart! Sen blev jag hemskjutsad och så rullade de norrut mot Gävle igen. Så mysigt att träffa min fina familj igen, speciellt kul att jaken ville följa med! Och nu ses vi snart igen, kommer ju hem snart också! 




Jakkeman vägrade vara med på vår groupfie, för dåligt 



Sen de åkte har jag pluggat i några timmar, ätit bullar, kollat på tv och fixat och trixat lite. Snart kommer jag nog somna, såå trött. Hoppas jag kan sova inatt bara, har haft så svårt att sova när jag varit ensam. Men sista natten ensam på ett tag, imorgon kommer min pojke tillbaka! Yeeey!



LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Erkan

Men mysigt, vill också komma o hälsa på! :D

2014-10-07 @ 05:35:23
URL: http://kalifornication.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0