LÄSALÄSALÄSALÄSA

Men hej hörrni. Längesen igen. Så, det här har hänt sen sist:
Gått igenom örebros fina campus många, många gånger




Stöttat corax under örebrodagen

Sett Brynäs vinna över Leksand och känt glädje över the return of Gavlerinken 

Flera morgnar av dimmiga cykelturer till skolan 
Promenerat i härliga omgivningar


Bakat bullar som värsta hemmafrun

Fått läsa om min duktiga lillebror i tidningen. Klart man blir stolt (dock inte över gd's reporter som ligger en månad före i tiden, än är han ju bara 17, för sjutton!)
Söndagspluggat på skolan

Och nu är jag sjuk. Vrålförkyld. Ytterst otrevligt. Speciellt eftersom jag är inne i en hetsig period av pluggande. Jag FÖRSTÅR verkligen inte hur våra lärare har tänkt. Ett examinerande seminarium på fredag (till vilket vi ännu inte har fått alla sidor att läsa), ett annat stort seminarium på måndag, ytterligare ett examinerande seminarium nästa vecka och sedan tenta på första kursen veckan därpå. Kommer alltså vara begravd i böcker den närmsta tiden, och då passar det sig inte att ha ihållande huvudvärk och rinnande snor från min såriga näsa. Men jajaaaa. Sånt som händer. 
Så idag har jag läst och läst och läst, tagit en promenad i höstvädret och tröstat mig med bullar, te och ett avsnitt av Brooklyn nine nine. Nu ska jag fortsätta läsa och sedan är det dags för veckans handling. Vilken dag va hörrni!




LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0