SOL, TENTA OCH RESTAURANGER

Jag ska berätta nåt som jag är så himla glad över, men som inte är så stort för er andra. Men i måndags sprang jag tre kilometer för första gången på över ett år, kanske var det ännu längre sedan det hände sist. Och jag blev så glad! Bara tre kilometer egentligen, men ett sånt stort framsteg för mig. Idag testade jag igen, och nu klarade jag 3,5 till och med! Jag kan ju! Det går inte fort, men jag gör det. Fantastiskt! Nu är det bara att fortsätta så här! Go go go!

Och sen sist då, har jag främst pluggat inför fredagens tenta men även varit på en massa restauranger. Tre middagar ute på en vecka, inget fattigt studentliv här eller. Fast nu kanske jag bör lugna ner mig en aning hehe. Men i alla fall, förra tisdagen firade jag och Alex tre hela år tillsammans med att gå ut och äta på kitchen and table. Och åh vad gott, mysigt och härligt det var! Fantastiskt bra service också, dit måste alla gå någon gång tycker jag. Åt popcornglass till efterrätt haha, Alex blev glatt överraskad medan jag är lite tveksam. Men det bör upplevas! 


I lördags var jag och Alex på o'learys för att kolla på Brynäs-Leksand. Dubbel besvikelse blev det, tråkig burgare och förlust. Dessutom fick vi ta taxi hem när vi precis missade bussen. Dock hade vi trevliga bordsgrannar så det förhöjde ju det hela, och dessutom hade jag ju världens bästa på andra sidan bordet. 
Och så igår, då var jag på alforno med Alexandra, Isa och Andrea. God pizza, mumsig efterrätt och härliga tjejer! Ett glas vin blev det visst också, en riktigt härlig kväll med fina vänner!

Det har även varit soligt och härligt här några dagar, så har varit ute på en del prommisar. 




Vi hade en pensionärskväll i helgen också, på mitt initiativ måste jag väl erkänna. Åt ost och kex, kollade på på spåret och skavlan, haha. Ja, jag är väl kanske en pensionär instängd i en tjugoettårings kropp då!


Och nu är jag själv, för Alex har åkt hem till Gävle idag. Alltid lika tråkigt att vara själv, skulle aldrig kunna bo ensam! Stor eloge till alla som fixar det alltså. Men blir inte själv så länge, jag åker också hem nämligen! Direkt efter tentan på fredag går tåget, ska bli skönt faktiskt. Hade inte räknat med att få komma hem på ett bra tag, så det här blev en superbonus! Men nu är det fullt fokus på tentan först, sen får jag komma hem och slappna av. 

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0