FRAM Å TILLBAKA, HIT Å DIT

Har varit lite hit och dit och här och där den sista tiden. Tar väl en en snabbrepris på det!
 

På sista april åkte vi ner till Uppsala för att kolla på forsränningen där Alex var med och tävlade. Det gick väl...sådär. De fick mycket skratt i alla fall!
Framåt eftermiddagen åkte vi hemåt för att se sista matchen på anrika strömvallen!

Och till sist fick jag avsluta kvällen med dessa mobilnördar haha. Men de är underbara ändå, fina fina vänner


Åkte ut till Furuvik en dag för att jobba litegrann. Att springa runt i parken ensam med en nyckel till allt kändes fränt haha. Och läskigt!

Det har blivit mycket roligare att cykla till skolan och att ta promenader, allt det gröna gör det sååå mycket mysigare!

Och den här veckan har varit speciell. Jag har pluggat mest hela tiden och fått ett hemskt besked mitt i. Ibland blir allt bara mörkt ett tag. Hoppas du mår bättre nu. 

I fredags gick tåget hem till Gävle, igen. Efter förseningar kom vi hem vid 24, vilket inte var ultimat när jag skulle upp tidigt dagen efter för att hålla en utbildning på Furuvik, som jag knappt var förberedd inför. Så det blev inte många timmars sömn där. Sen hade vi en härlig dag ute i parken, träffade alla nya och lekte lekar, lärde känna varandra och gick igenom allt som ska kunnas inför säsongen. Åkte sen hem och vände, för blev spontant inbjuden på middag hos Lindmarks. Alltid lika mysigt! Kollade på studentbilder och åkte på en liten nostalgitripp. Sedan åkte vi och hämtade upp Elin och satte oss hemma hos mig och drack lite vin och bara pratade hela kvällen! Så mysigt. Fick sällskap av Jacob ett tag också vilket var jättekul. Vid två begav de sig hemåt och jag somnade till slut vid tre. Åtta ringde klockan, efter 5 timmars sömn. Lagom pigg. Då var det bara att fortsätta med hemtentan... 
Nu sitter vi på tåget hem och är alldeles snart framme i öret igen. Fram och tillbaka!



LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0